W ramach prowadzonych działań zapewniamy możliwość budowania
kampanii multichannelowych w oparciu o następujące kanały:
Infolinie in/out   |   SMS   |   E-mail   |   Chat   |   IVR

Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe

Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.

  • Kampanie telesprzedażowe
    – sprzedaż produktów i usług obecnym i nowym Klientom
  • Wsparcie sprzedaży
    – umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych Zleceniodawcy
    – generowanie leadów
    – welcome call

Korzyści ze współpracy:

  • Zwiększenie sprzedaży i przychodów
  • Poszerzenie kanału dystrybucji
  • Redukcja kosztów operacyjnych
  • Zdobycie nowych Klientów
  • Raportowanie i podsumowanie

Badania rynkowe i marketingowe

Dla Klientów, którzy chcą bliżej poznać zarówno swojego odbiorcę, jak i konkurencję.

  • Badania przebiegu i skuteczności kampanii reklamowych
  • Badania satysfakcji Klientów
  • Badanie typu „Mystery Shopping”
  • Aktualizacje danych
  • Badania rynku i sondaże opinii

Korzyści ze współpracy:

  • Szybka realizacja badania niezależnie od ilość wywiadów
  • Pełna kontrola przebiegu procesu zbierania danych i pracy ankieterów
  • Standaryzacja procesu prowadzenia wywiadu
  • Stały dostęp do przeprowadzonych wywiadów w trakcie realizacji badania
  • Raportowanie i podsumowanie

Monitoring i windykacja należności

Dla podmiotów potrzebujących odzyskać swoje należności w sposób sprawny i niewpływający negatywnie na wizerunek firmy.

  • Telefoniczna obsługa windykacyjna Klientów masowych i biznesowych
  • Wysyłki: SMS-ów, e-maili, wezwań do zapłaty
  • Monitorowanie poziomów należności i terminów płatności
  • Negocjacje windykacyjne prowadzone przez wykwalifikowanych konsultantów

Korzyści ze współpracy:

  • Poprawa płynności finansowej, skrócenie cyklu rotacji należności
  • Obniżenie kosztów związanych z obsługą należności
  • Możliwość przetwarzania masowych portfeli wierzytelności
  • Raportowanie i podsumowanie

  • TresCor sp. z o.o. - Polecają Nas Oferteo.pl


    TresCor sp. z o.o. - Profesjonalny Sprzedawca Oferteo.pl

Obsługa i utrzymanie klienta

Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być bliżej tak obecnego, jak i potencjalnego odbiorcy. Zadowolenie Klientów jest konieczne do osiągnięcia założonych celów biznesowych.

  • Infolinia i serwisy informacyjne
  • Obsługa konkursów, promocji i programów lojalnościowych
  • Service Desk i Help Desk
  • Usługi back office
  • Realizacja nadwyżek połączeń w ruchu przychodzącym
  • E-biuro (wirtualny sekretariat, rejestracja medyczna)

Korzyści ze współpracy:

  • Sprawna, szybka i bardzo profesjonalna obsługa telefoniczna
  • Wszystkie połączenia odbierane są automatycznie – dzięki temu Klient nie musi czekać na linii
  • Jeden dedykowany unikalny numer telefonu do kontaktu
  • Moduł IVR – system tonowego wybierania numerów i łatwa nawigacja rozmowy
  • Gwarancja zintegrowanego kanału komunikacji, łatwość złożenia zamówienia
  • Szybkie i kompleksowe zbieranie zamówień, obsługa korespondencji elektronicznej
  • Rejestracja wszystkich rozmów (kompresja do mp3 i automatyczna archiwizacja)
  • Raportowanie i podsumowanie