Oferowane przez nas usługi Contact Center są indywidualnie dopasowywane do Państwa potrzeb. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom i proponujemy efektywne rozwiązania biznesowe.

Określenie celów współpracy
Na początku poznajemy Państwa potrzeby i oczekiwania w zakresie telemarketingu, a następnie wspólnie ustalamy konkretne cele naszej współpracy.

Opracowanie strategii
Dokonujemy analizy, ustalamy szczegóły oferty, wybieramy kanał sprzedaży / obsługi Klienta oraz dostosowujemy systemy informatyczne do Państwa potrzeb. Przed uruchomieniem kampanii przeprowadzamy rzetelne szkolenie konsultantów z zakresu nowego projektu.

Uruchomienie pilotażu
Następnie uruchamiamy projekt pilotażowo. Dzięki temu dokładnie wiemy, z jakim odbiorem wśród Klientów spotyka się Państwa produkt. Na tym etapie poznajemy opinię nabywców, co stanowi cenną informację odnośnie wprowadzenia ewentualnych zmian związanych z projektem. Jeśli wszystko przebiega sprawnie, przechodzimy do właściwej fazy, czyli realizacji zleconego projektu.

Realizacja kampanii
Każdy konsultant jest kompetentny i przeszkolony z zakresu przeprowadzania skutecznych i profesjonalnych rozmów telefonicznych. Potrafi nawiązać pozytywne relacje oraz rzetelnie przedstawić informacje na temat Państwa produktu. Podczas realizacji kampanii telemarketer nie tylko rozmawia przez telefon, ale dodatkowo ma możliwość obsługi skrzynki mailowej, odpowiadania przez livechat czy wysyłki SMS-ów.

Raportowanie
Dostarczanie raportów, analiz i statystyk z działań telemarketingowych to nasza codzienność. Każdy z naszych Klientów w uzgodnionym terminie otrzymuje raport dopasowany do jego potrzeb i oczekiwań.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach? Skontaktuj się z nami!